dinsdag 9 augustus 2005

TAMME EEND OP DE STEENGRILL

Wat een geweldig idee was dat achteraf. Om langs de weg (bij de molen De Trouwe Wachter om precies te zijn) een tamme eend te lokken met stukjes krentenbrood. En dat we die eend toen in de fietstas meenamen naar driesterrenrestaurant De Happerij in Kerklaan (gemeente Loenen a/d Vecht),krulsla met magere dressing. Plus twee dikke witte boterhammen en een lik pittige mosterd.
We kunnen het iedere sportieve fietser aanraden: een stevige lunch met zelfgevangen gevogelte. Het perfecte adres hiervoor: De Happerij (zie ook de website www.dehapperij.nl).
Beslist de moeite van het omrijden waard!

6 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Wat erg om een eend op te eten !!! Wakker Dier heb ik al ingelicht. Naar die happerei hoef ik met m'n gezin dus niet te gaan...

woensdag, 10 augustus, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Altijd al gedacht dat die omroeplui, want dat moeten ze wel zijn, nergens voor terugdeinsden. Een tam beest lokken en dan z'n nek omdraaien!!! Als ik hun adres wist, stuurde ik de Dierenbescherming er op af. Wat een kerels!!
FLAP

donderdag, 11 augustus, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Ene E. die ik nog van vroeger ken had toen ook al nergens respect voor. Zelfs niet voorde bovem gestelde leidinggevenden, waartoe ik behoorde. Dusdat van die eend past precies in het plaatje.
E. Bik

vrijdag, 12 augustus, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Vroeger was die E. als de dood voor dieren. Als ik hem met mijn hond tegenkwam deed ie het al in zijn broek. Ja, een eend kan ie wel aan.
De Rat

vrijdag, 12 augustus, 2005  
Blogger Unknown schreef...

Klerelijers

dinsdag, 20 oktober, 2015  
Blogger Unknown schreef...

Klerelijers

dinsdag, 20 oktober, 2015  

Een reactie posten

<< Home