woensdag 11 januari 2006

Geen gezeik meer.

De gemeente Gulpen (what's in a name) heeft per direct een APV, Algemene Politie Verordening ingesteld tegen het wildplassen. Tijdens de vele evenementen die deze gemeente 'rijk' is zoals de kermiskoersen, kermissen, carnaval, zogenaamde kerkelijke hoogtepunten en wat dies meer zij, werd er met name door de jeugdige Gulpenaren flink wat gerstenat ingenomen. Dit resulteerde in een niet aflatend gezeik waar de degelijke burgers van Gulpen 'straal'misselijk van werden. De burgervader, tegengewerkt door vele gemeenteraadsleden die belangen hadden in de plaatselijke bierbrouwerij, heeft in samenwerking met de politie deze APV afgekondigd:
De bierbrouwerij is tegen dit verbod in beroep gegaan. De burgervader heeft echter gedreigd dat de schade die de monumenten onder het gezeik hebben geleden op de brouwerij te zullen verhalen. De vele café's die Gulpen rijk is hebben onmiddellijk extra urinoirs laten inbouwen.

2 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Goedenmiddag ! Mag ik u er op wijzen dat wij in het schone Den Haag ('s Gravenhage) sinds enige maanden ook URILIFTEN hebben tegen het zogenaamde WILDPLASSEN. Het is maar dat u het weet ! Dat gezeik ben ik nu zat...

woensdag, 11 januari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Nou meneer Deetman, die Uriliften van u zijn knap waardeloos hoor. Na een avondje stappen met mijn vriend stond ik te wachten tot mijn vriend klaar was. De Urilift verdween in de grond en ik heb mijn vriend mooi niet meer gezien. De rioleringsdienst is nu druk bezig met zoeken. En ik had toch verdomme hoge nood!

donderdag, 12 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home