vrijdag 2 september 2005

Schoonste gemeente van Nederland




Mijne "heren",

Onlangs, ik meen dat het zondag jl. was, zag ik u beiden peddelen in en bij ons aller strandparadijs Almere Haven.

Kort daarna heeft onze plaatselijke politie u gesignaleerd in het unieke natuurgebied, de Almeerderhout.

So far so good, MAAR: wie schetst mijn verbazing, toen ik uw verslag op uw blog las! Niets, maar dan ook werkelijk HELEMAAL NIETS over de prachtige flora in onze polder. Hebt u soms de ogen in uw broekzakken, heren?

Neem nu bijvoorbeeld onze "dikste populier van Almere - 100m". Daar had u toch best even voor kunnen omrijden, toch? Sorry, maar als dat u al te veel moeite is, waar doen we het dan allemaal voor? Graag of niet, zeg ik dan.

Onze strijd voor het verwerven van het predicaat "Schoonste Gemeente van Nederland" gaat evenwel onverminderd voort. En dat is waar het allemaal om draait!

Gegroet, Annemarie.(bekijken jullie hier maar m'n CV !)

2 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Dat wijf ken ik!
Die zit elke week op het terras van Bar Eetcafe Boulevard bij ons in Almere Haven. En dan bestelt mevrouw altijd twee broodjes kroket (MET MAYO, alsof het al niet vet genoeg is). En me vader en me moeder zeggen dan tegen mijn dat ik een beetje aan me gewicht moet denken, terwijl ik lang niet zo dik bent als uw.
Doei, Deejay (ook de groetjes van me vader die nu ff twee pijpjes bier bij de snackbar aan het scoren is voor de late dorst en van me moeder die na haar vierde sherry op de bank in slaap gevallen is).

vrijdag, 02 september, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

BMW-rijder'(van eige geld betaald)
Nou dat wijf ken ik ook, hep tijdens haar verblijf in de regering goed uit de ruif gevrete. En dat met alleen maar ULO-opleiding en misschien nog een type-opleiding. Was overal voor te vinde, inplaats van te regere deed ze met allerlei spelletjes mee en liet ze zich onthalen door Jan en Alleman. Nou die hep ze binnengesleept hoor.

maandag, 26 september, 2005  

Een reactie posten

<< Home