vrijdag 3 februari 2006

De schrik zit er nu wel in !

Onze onvolprezen, maar erg aangeslagen Boris Dittrich ("ik zorg wel dat mijn straatje schoon blijft, dus eerst maar de ramen voor een goed uitzicht, want binnenkort de geraniums enzo !") heeft excuses aangeboden gekregen van de jeune premier Wouter Bos. Wouter was op zijn beurt weer erg geschrokken van de houding van de bijna voltallige PvdA fractie en van z'n oorpijn.
De fractie wenste namelijk NIET te buigen voor het dreigement van Boris om de regering naar huis te sturen als de PvdA VOOR uitzending naar Verweggistan zou stemmen. Het moet toch niet gekker worden in Den Haag ! Ook de Tourguys zijn hier weer errug van geschrokken.Wij gaan dan ook deze posters in het hele land ophangen met een verzoek tot uitleg aan Boris ! Doet u ook mee ?

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Nou nou, jullie zijn er wel errug snel bij ! Ik ben maar net de nieuwe veurzitster (volgens Brinkhorst natuurlijk) dus ik moet er even aan wennen dat ik nu de hoogste positie in het politieke pluche ga bekleden. Eerst even de boel reorganiseren en dan schrijf ik jullie weer. Een dikke zoen van jullie L.

vrijdag, 03 februari, 2006  

Een reactie posten

<< Home