zondag 11 september 2005

EEN NIEUW AVONTUUR

Ondanks de weinig goeds voorspellende weersverwachtingen stappen onze jongens ook op 11 september (!) weer op de fiets. Vandaag voert de reis naar het westen. Eerst maar eens via Ankeveen en Nederhorst-den-berg richting Weesp. En dan zien we wel weer verder, luidt het motto. Donkere wolken pakken zich samen boven het dapper voortpeddelende duo, maar dat mag de pret niet drukken. Diep in hun hart weten zij dat er altijd wel een vriendelijke boer of boerin zal zijn die hen tijdens noodweer een plaats om te schuilen zal aanbieden. Of een gezellige bekende Nederlander die daar somewhere in the middle of nowhere een afgelegen hoeve op de kop heeft weten te tikken. Waar de Fiscus nog geen beslag op heeft kunnen leggen. En waar de immer op de loer liggende Boulevardpers nog geen weet van heeft. Heerlijk, die zondagse rust zo vlakbij het bruisende Amsterdam!

5 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Bij ons in Eemnes staat de deur altijd voor jullie open en de koffie klaar. Maar als jullie liever richting Westen gaat, moeten jelui het maar zelf weten. Dan kunnen wij eindelijk weer ns naar de kerk en wensen wij jelui hel en verdoemenis toe, want daar vraagt jullie toch om? God zij met ons.
vriendelijke groet en goede reis,
fam. Z. te E.

zondag, 11 september, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Kunnen die vreselijke gristelukkuh Zadelhofjes nou niet eens een keer opdonderen van deze sait ? Zelfs op Zondag wor je betijstert door dat schorum !

zondag, 11 september, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Van betrouwbare zijde heb ik vernomen dat er ook in de RK-kerk in Nederland dingen gebeuren die in de hemel niet voor mogelijk zouden worden gehouden. Zie de RK-kerk in Amerika, waar ze nog geprobeerd hebben alles onder de pet te houden. In Nederland lukte ze dat beter maar wat er zo nu en dan gebeurt! Met name in de verdorven aso-bakken plaats Laren schijnt er zich het ee en ander te hebben afgespeeld. Tja als je zo'n jonge bronstige celibatair tegenover een fris koorknaapje zet dan is dat god of de goden verzoeken. Er is zelfs sprake geweest van luierseks. Kun je nagaan hoe hoog de nood was. Ik hou het anonym want anders ben ik hier mijn leven niet zeker.

zaterdag, 01 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Nu er iemand uit de kast is gekomen om uit de doeken te doen wat er zich allemaal in dit verloederde dorp heeft afgespeeld, ben ik blij dat ik nu ook de moed kan opbrengen om te vertellen waar ik jarenlang mee heb moeten leven. Vroeger werd hier nog gebiecht en of je nu zo onschuldig was als een pasgeboren lam, je moest er heen. Een eng hokje en aan de andere kant zat meneer pastoor. Als je niks wist te vertellen, vroeg hij: Heb je jezelf nog beroerd? Eerst snapte ik het niet, want ik voelde me niet beroerd. Dan zei hij: 'Ik bedoel heb je iets gedaan als je in bed lag? En hoe deed je dat?' Dan hoorde ik altijd wat gerommel aan de andere kant. Dan zei hij: 'Ik kan je pas van je zonden verlossen als je zaterdag hier komt. Goed, ik ging dan zaterdag, want zo'n man zal het wel weten. Dan moest ik m'n broekje uittrekken en voordoen wat ik gedaan had. Soms gaf hij me een paar klapjes op de billen en dan mocht ik naar huis om 10 weesgegroetjes te bidden en dan was ik weer rein. Later ging hij nog verder maar dat zal ik jullie besparen. Jaren in therapie geweest dankzij deze paap die elke zondag met z'n vrome kop in de kerk stond. Bah!!! Dank u voor de ruimte die u mij hebt gegeven.
Een slachtoffer van de papen

maandag, 03 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Ook ik ben een getraumatiseerd slachtoffer van deze papen-boevenbende. Nog steeds onder behandeling. Waar deze mensen je naar een verlicht pad dienden te brengen en het goede met je medemensen voor te hebben, waren ze alleen maar uit op pure wellust en genot. En daar gebruikten ze dan de misdienaartjes voor. Mooi dat ik dat huichelachtige geloof heb afgeschaft. Later dacht ik wel eens: zou zijn Baas daar boven niet gezien hebben wat ie daar allemaal uitspookte? En zo ja wat heeft ie daar aan gedaan?

woensdag, 05 oktober, 2005  

Een reactie posten

<< Home