zaterdag 14 januari 2006

Dat krijg je ervan, NOS!!!


Groenhuijsen wil flinke vergoeding van NOS

(bron: De Telegraaf)

HILVERSUM - Charles Groenhuijsen eist bijna 800.000 euro schadevergoeding voor zijn ontslag bij de NOS. De partijen ontmoeten elkaar maandag bij de kantonrechter in Hilversum.
Groenhuijsen werkte als correspondent van het Journaal in de Verenigde Staten en zou dit jaar het 8 uurjournaal gaan presenteren. Een conflict, dat zich toespitste op de nevenactiviteiten van de presentator, leidde ertoe dat de NOS eind vorig jaar Groenhuijsen ontslag aanzegde.
Volgens Groenhuijsens advocaat S. Tan heeft de manier waarop de NOS heeft gehandeld ertoe geleid dat de gevraagde vergoeding ongeveer het dubbele bedraagt van wat in zulke zaken gebruikelijk is. Verder zijn het 23-jarige dienstverband, zijn salaris en leeftijd van 52 jaar bepalend voor de eis.

5 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Wat een uiterst genante affaire.
Ik ben blij dat ik er zelf destijds met een beschaafd gouden handdrukje uitgelazerd ben.
Leef nog steeds met veel plezier in stilte van die poen.
Dag vrienden van de NOS en NTS,
F. Emmer

zaterdag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

U vergeet abusievelijk te vermelden dat onze Courant in de Oorlog immer pro-Duitsch was.
Wij eisen een Schadevergoeding van 2 miljoen oude Guldens. Onze Advocaat zal Contact opnemen met uw Weblog.
Houzee,
De Telegraaf.

zaterdag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Uit dit bericht blijkt eens te meer dat het hard nodig is dat de bezem door die zwijnenstal van de publieke omroep wordt gehaald. Altijd vriendjes- en familiepolitiek. Dat was al in de tijd van Carel Enkelaar en loopt via vele anderen nu door naar directie (paapse) KRO en Knevel van die enge EO. Mijn maatregelen zullen nu nog strenger worden.

zaterdag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Die Emmer, 1.45m lang, deed het samen met dat rooie wijf van hem altijd met kleine meissies. Schreef ook vieze boekies net zoals zijn wijfie. Nou, een vies stelletje samen, hoor.

maandag, 16 januari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Jongens, willen jullie mijn opvolger niet zo door de stront halen.Ik weet hoe moeilijk het voor hem daar in Washington geweerst moet zijn. Ik ben daar jarenlang gedetacheerd geweest ( en lekker verdiend ook met allerlei schnabbels) en daar heb ik in Joppe een aardig landgoedje van kunnen kopen. Ik heb ook nog een leuke deal gehad met een zekere van Meerendonk in New York. Nou, dat leverde goud geld op. Ook Europa-TV leverde aardig wat op en later die Nina Brink. Nee, ik liep aardig binnen. Ben trouwens nog steeds bezig want sommige mensen hebben nooit genoeg.

maandag, 16 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home