vrijdag 14 april 2006

Inbraak op weblog Tourguys !!!

Ja, mietjes, watjes, softies, nou heb ik jullie mooi te grazen. Ze hebben me wel opgeborgen maar nog steeds is niemand veilig voor me. Jullie dachten we zullen die Willem H. wel eens even te kakken zetten:
Nou, mooi niet! Ik kan nog steeds iedereen uitschakelen die mij niet welgezind is. Ik was wel met een aantal maten bevriend, maar als ze tekenen van zwakte vertoonden, was het gebeurd met ze:
Ook deze Willem heeft het geweten. Als ze niet doen wat ik zeg, gaat de beuk erin. Hoe denken jullie dat ik op je weblog ben gekomen vanuit mij celletje? Ik heb overal vriendjes en relaties. Op deze foto:
zit ik gezellig met Cor en Big Willem in de Arena bij Ajax. Maar ja over Cor kreeg ik allerlei rare berichten, dus het was beter dat ie uit mijn gezelschap verdween. Zo zal het jullie ook vergaan als je niet een beetje beter op je woorden let. Ik heb overal m'n mannetjes, ook in Hilversum. Een slachtpartijtje is zo geregeld. Vooral die bolle E. zal ik met genoegen z'n darmen uit z'n lijf laten persen.

0 keer commentaar:

Een reactie posten

<< Home