donderdag 15 september 2005

Pascal Z. is de naam


Beste vrienden en familie,
Ik ben een totaal nieuw leven begonnen hier in Duitsland, dat ziet je wel aan mijn gezicht, hoopt ik.
Binnenkort komt ik terug naar Nederland en hoopt dan jullie allen in mijn armen te mogen sluiten,
liefs,
Pascal Z.

7 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Ja hoor. dat is m.
familie Z. te E.

donderdag, 15 september, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Minse
Jelui motte die Suzy niet geloofe, ze liecht alteit en wat se Pascal het angedaan is niet te beschrijfe. Pascal is een eerlijke kerel maar hij liet niet over sich lope. Hij probeerde ook met Suzy te dwergwerreppu maar ze was veels te zwaar (vreet als een reiger). Die Suzy wil sich nauw bij jelui inlikke, noauw sukses ermee.
Een friend van Pascal

zaterdag, 24 september, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Fietslulletjes,
We denken, wij de engeltjes van de hel en allemaal vrienden van Pascal, dat we jullie binnekort eens met een bezoekje komen vereren als jullie niet ophouden Pascal zwart te maken en te beledigen. En reken er dan op dat onze Harleys jullie rauw lusten. Dus geen fratsies meer anders zullen we jullie ook eens tatoeweren.
De Leider.

maandag, 26 september, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Fietslulletjes.
We hebben zo'n donkerbruin vermoeden dat jullie achter die acties tegen de Engeltjes van de Hel zitten. We zijn het nog aan het uitzoeken en we denken dat Big W. er meer van weet maar als het waar is...jongens ik zou toch niet graag in die zweetkakkies van jullie staan. Ze hebben al onze mooie kluphuissies gemold. Dat ze hier en daar wat vonden alla...maar om daarvoor de hele zooi tegen de vlakte te rijden. Als ik jullie was zou ik maar een verblijfsvergunning aanvragen voor een land met veel van die zwartjoekels want daarkomen wij niet zo graag. Sussies ik verheug me al op het bezoekje aan jullie.
De plaatsvervangende Leider

donderdag, 20 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

watjes zijn jullie !

zaterdag, 29 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Jongens, laat een behoeftig mens toch niet in de steek! ik heb een tijdje terug om meer foto's van die lekkere getatoueerde jongens gevraagd, maar nu merk ik dat mijn verzoek zelfs verdwenen is. Hebben jullie dan niks over voor een mens dat bijna de deur niet meer uit kan en zelf niet aan die lekkere plaatjes kan komen?
Alie uit Winschoten

zondag, 30 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Nog steeds geen plaatjes! Ik kan mezelf wel vergelijken met mijn buurman, een ex-alcoholist die al maanden droog staat. Nou ik ook! En dat is jullie schuld!
Alie uit Winschoten.

vrijdag, 04 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home