maandag 26 december 2005

Ezeltjes kijken


Niet omdat ze zelf zulke ezels zijn maar omdat het ontzettend lieve dieren zijn. De onschuld zelve. Om een groot vaderlands schrijver te citeren: “Maar het liefste zijn hier de ezels. Dat zijn zulke schatten! Maar ze hebben het heel hard. Ik geef ze altijd mijn suiker, want die gebruik ik niet als ik op terrassen koffie drink. Als God zich opnieuw in de Levende Stof gevangen geeft, zal Hij als Ezel terugkeren, hoogstens in staat een paar lettergrepen te formuleren, miskend en verguisd en geranseld, maar ik zal Hem begrijpen en meteen met Hem naar bed gaan, maar ik doe zwachtels om Zijn hoefjes, dat ik niet te veel schrammen krijg als Hij spartelt bij het klaarkomen.” Nee minister Donner, het heeft geen zin om hierover een proces te beginnen. Lees het ezeltjes proces maar en u heeft bij voorbaat al verloren !

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Om in deze Heilige Kersttijd met een dergelijk blasfemisch bericht te komen is ten hemel schreiend. Op dit moment is het hoogste echelon van het O.M. in zitting bijeen om te beraadslagen wat voor stappen we kunnen ondernemen. Heiligschennis, godslastering, belediging van gelovigen...al deze punten staan nu op de agenda. Heren Tourguys, voor u zal deze zalige Kersttijd nog een heel lang staartje krijgen.

maandag, 26 december, 2005  

Een reactie posten

<< Home