dinsdag 27 december 2005

Koopgoot oververhit

Zojuist kwam op de redactie van Tourguys het volgende bericht plus foto binnen van Rotterdams beroemde Koopgoot.

Zoals u ziet is het gevaar bij lange na nog niet geweken. Vele duizenden kooplustigen liepen met gevaar voor eigen leven hun kerstinkopen te doen. De Tourguys zijn als door een mirakel aan deze helse vernietiging ontsnapt. Zou dit een vingerwijzing kunnen zijn dat de mensheid zich niet door zijn koopziekte moet laten leiden?

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Inderdaad! De mensheid is te ver gegaan in het bedenken van allerlei frutsels en fratsels die zogenaamd allemaal nodig zijn om goed te kunnen leven. Uw aarde, die ik met eigen handen heb geschapen, raakt uitgeput en vervuild. Als het nu al in de randstedelijke gebieden bijna onleefbaar is, hoe moet het dan over 20 jaar als uw kinderen groot zijn geworden en er weer een paar miljard mensen bij zijn? U zijt wel naar mijn voorbeeld geschapen maar kennelijk heb ik er een gen teveel in aangebracht (de hebzucht gen). Ik trek mijn handen van jullie af! HET EINDE IS NABIJ!

dinsdag, 27 december, 2005  

Een reactie posten

<< Home