maandag 6 februari 2006

Mooie sjaaltjes

Het Gooi telt vele rommelmarkten, vlooienmarkten, zolder- en garage-opruimingen. Op een van hun fietstochten kwamen de Tourguys op een vlooienmarkt en deden daar een verrassende ontdekking. Ze zagen daar een paar sjaaltjes waar ze al lang naar hadden uitgekeken:

De marktkoopman deed niet al te moeilijk en voor een prikkie waren ze gekocht. Dat er een labeltje aanhing met 'made in China' mocht de pret niet drukken. Dit paste goed bij hun outfit.

6 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Ik bied er 10 euro voor.

dinsdag, 07 februari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik weet dat ze goed branden, ik bied 15 euro.

woensdag, 08 februari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Mijn vrouw heeft nog wat poetsdoeken nodig, ik bied 20 euro.

donderdag, 09 februari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Het zal wel nep zijn, maar alla, 21 euro

vrijdag, 10 februari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik ken nog een paar ouwe nonnen die zo'n doekie wel willen hebben. Ik bied 21.50.

zondag, 12 februari, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Wij hebben nog een paar placemats nodig, die passen goed in onze omgeving. Wij bidden er tien wees-gegroetjes voor.

maandag, 13 februari, 2006  

Een reactie posten

<< Home