zondag 21 januari 2007

ANGSTIGE VERMOEDENS

Het einde van de kabinetsformatie komt in zicht. Vreselijke dingen staan de vrijdenkers, waartoe de Tourguys uiteraard behoren, te wachten. Wat te denken van een kabinet waarin de intolerante gristenen het voor het zeggen zullen hebben? Wat te denken van een godje dat tot zulke dingen in staat is?




Of een godje dat voor oude mensen zulke dingen op straat legt:




Maar ja, sjoemelaars komen overal mee weg.
Neem nou onze Ruudje. Gesjoemeld in Arabie, want daar stond nog wat geld uit van zijn Hollandia-fabriek, terwijl hij allang multimiljonair was. Hier en daar wat geknepen in billetjes en toch maar zeggen: Ik heb schone handen:




En stel u eens voor ook die gluiperd van een Veerman komt weer in dit gluipkabinet:
Wat rest ons, de weldenkenden, de niet-geindoctrineerden? Emigreren? Het land aan dit zooitje overlaten? De Tourguys zouden willen ook zo'n godje te hebben waar ze alles op af konden schuiven.

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Eindelijk eens een scherpe column in uw veelgelezen weblog. Wij in de VVD (dwz mijn Verdonk groep) lezen het altijd met veel plezier ! Wij lezen geen linkse blaadjes, houden geen rechtse praatjes maar lezen alles op de plee ! Ik ben wel erg goed geworden in die wanlainers zegt Kay altijd ! Zal nu toch eens gaan overwegen om die arme sloeber een salarisje te gaan uitbetalen. Ik ben nu bijna hoofd van de VVD (die sukkel van een Rutte er nog even uit treiteren) dus ik ben hoofd van de kas. Ik zal wel eens een artikeltje over mijn ideetjes schrijven over landsbestuur en zo. Jukkie horen nog van me. Liefs, Riet.

zondag, 21 januari, 2007  

Een reactie posten

<< Home