zaterdag 15 oktober 2005

Prachtig weer bij Ankeveen vandaag



Dat het zelfs op 15 oktober in ons koude kikkerlandje nog prachtig mooi weer kan zijn, bewijst dit kiekje van de passage van onze tourguys ter hoogte van de Ankeveensche Plassen.

Toch waren de beide peddelaars maar wat blij, toen het tochtje er opzat en zij thuis werden opgewacht door hun beider echtgenotes die een stevige pan oudhollandse nasi goreng hadden bereid.

Wat zullen ze heerlijk slapen vannacht!

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Een stevige pan oudhollanse nazi goreng, jaja, heren, het leven kan wreed zijn. Ik mis toch al sinds een tijdje mijn lieve Snoesje, een schattig poedeltje, dat ik altijd lekker fris waste en trimde. Met zo'n leuk kuifje op z'n lieve koppie. Ik meen echter in die mooi opgemaakte schaal van jullie toch de restanten van mijn lieve Snoesje te zien.Uiteraard ben ik onmiddellijk een onderzoek begonnen en heb alle instanties ingeschakeld die mij hierbij behulpzaam kunnen zijn. Als ik achter de waarheid kom, en dat zal ongetwijfeld gebeuren, dan zal mijn wraak zoet zijn want ik mis mijn snoesje verschrikkelijk. Maak de borst maar vast nat, heertjes.
Patricia uit Laren.

woensdag, 19 oktober, 2005  

Een reactie posten

<< Home