vrijdag 2 december 2005

Ze gaan over lijken


In ons vorige item spraken we over een jachtburo waarvan wij u helaas niet het logo konden laten zien. Maar hier is het dan in volle glorie. Bij dit 'Jachtburo' kunt u voor veel geld in Polen alles dood maken wat u maar wilt: wilde zwijnen, edelherten, beren enz. Natuurlijk opereren ze vanuit Polen omdat dat een hypocriet, achterlijk, conservatief, katholiek volk is. Laatst werd er nog een demonstratie van homo's uit elkaar geknuppeld omdat dat 'gestoorden' zouden zijn. Natuurlijk zijn die Polen achterlijk omdat ze katholiek zijn. Maar goed, voor een paar duizend euro kunt u uw bloeddorstigheid botvieren op dieren die nog nooit een mens kwaad hebben gedaan. Mogen al deze jagers en de initiatiefnemers branden in de hel!

7 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Ik wilde me aanmelden bij Jachtburo Trop maar kon geen adres vinden. Ik heb namelijk ruzie met mijn baas en ik wil nu mijn agressie afreageren op wat wilde zwijnen en beren (mijn baas lijkt namelijk op een zwijn). Als ik dan een beetje gewend ben aan dat knallen dan kan ik mijn baas eens mores leren.Willen jullie mij het adres door geven?

zaterdag, 03 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb gezien dat deze website ontworpen is door Marijke Jansen Webdesign. Sommige mensen willen aan het bloed van arme dieren ook nog een flinke duit verdienen. Jachtburo Trop organiseert trouwens ook safari's in Zuid-Afrika waar u ook van alles kunt neerknallen.

zaterdag, 03 december, 2005  
Blogger tourguys schreef...

Als we het konden zouden wij u zeker het adres geven van dit Jachtburo, maar de wet op de privacy verbiedt ons zulks te doen. Wellicht kunt u zich in verbinding stellen met de ontwerpster van deze fraaie website. Een onzer redacteuren had zich al met haar in verbinding gesteld en gevraagd of ze een rustig geweten had bij het ontwerpen van deze site. Haar vraag luidde: Bent u soms vegetarier? Een rare en domme vraag want je hoeft geen vegetarier te zijn om het nutteloos neerknallen van dieren te kunnen veroordelen.

zondag, 04 december, 2005  
Blogger tourguys schreef...

Het Jachtburo Trop verbergt zich achter wat telefoonnummers en een faxnummer. Wel heel veel geld verdienen maar als de dood zo bang zijn dat er een paar fatsoenlijke mensen komen protesteren. Degene die achter de namen en het adres van dit 'buro' kan komen, nodigen wij uit om een stevige borrel met ons te drinken.

zondag, 04 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Ach jager in spe waarom zou u onschuldige dieren laten boeten voor de heibel die u met uw baas heeft? Ga een keer met zijn vrouw naar bed dan hebt u ook uw gram gehaald.

zondag, 04 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Na uw weblog geleszen te hebben over dat schandelijke jachtburo Trop heb ik onmiddellijk alle bronnen aangeboord die mij ten dienste staan. De Dierenbescherming (maar die kan alleen in Nederland optreden), Wakker Dier (hetzelfde). Ik kreeg het advies me te wenden tot de internationale organisatie Peta. Daar heb ik een mail naartoe gestuurd en ook naar WSPA: e-mail: info@wspa.nl. Hoe meer druk er op de ketel komt te staan des te beter. Laat u ook van u horen. U kunt ook een brief sturen naar de organisatie in Zuid Afrika: Nari Danga Safari's, PO Box 1846, Messina, South Africa. De website van jachtburo Trop is: http://www.jachtburotrop.com/jachtburotrop.htm
Er staan foto's bij waarop de moordenaars te zien zijn. Op de Dam wordt een schandpaal voor ze opgericht.

maandag, 05 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Sinds vele jaren hebben de werkgevers buitenlandse arbeiders naar ons land gehaald. Dat waren goedkope krachten dus daar konden ze flink van profiteren. De Hoogovens, de mijnindustrie, Philips en vele anderen zetten de poorten open. Hoe het verder zou verlopen in ons land daar dachten ze niet over na, als ze maar goedkoop konden produceren. Werden die mensen goed onderdak gebracht? Daar werd niet naar gekeken. In het begin waren het veelal Italianen die in de mijnen werkten. Later ook Joegoslaven in de textielindustrie. En nog weer later Turken, Marokkanen, Antillianen, Surinamers enz. Het bracht wat levendigheid in de saaie Nederlandse cultuur. Vooral de eetcultuur kreeg een flinke stimulans. Produkten die wij voorheen niet kenden, zijn thans in overvloed verkrijgbaar. Wat vroeger een biefstukje was is nu een kebab. Rundvlees is nu vaak schapenvlees. Ritueel slachten mag men een "verrijking" van onze cultuur noemen want dat kenden we vroeger niet. Er zijn nu in Nederland al talloze rituele slachterijen. Over enige tijd worden hier ook de eerste restaurants geopend waar je levende honden kunt aanwijzen die enige tijd later dampend op je bord liggen. Ja, assimilatie heeft zo zijn voordelen.

dinsdag, 06 december, 2005  

Een reactie posten

<< Home