woensdag 30 november 2005

Waar blijft de hulp?


Op deze prachtige foto is goed te zien hoe verschrikkelijk de situatie was en is in het prachtige Haaksbergen. De sneeuwruimers konden de massa sneeuw niet verwerken en moesten werkeloos aan de kant blijven. Dokter Grijpink (hier op de foto) moest met spoed naar een noodbevalling maar kon niet wegkomen. De plaatselijke brandweer heeft eerste hulp geboden en inmiddels maken moeder en kind het goed. De inwoners van het dorp zijn thans op hun gehamsterde noodvoorraden aangewezen aangezien het leger, dat was verzocht hier hulp te bieden, het een te barre tocht vond. De herinnering aan de barre en gevaarlijke omstandigheden in Afghanistan liggen nog vers in het geheugen

2 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Dit kan niet waar zijn ! Ik had een prachtig optreden in NOVA (jammer dat ik niet door Maartje ben afgewerkt maar door die onnozele Pauw) en daaruit bleek zonneklaar dat er nu schot in de zaak was gekomen. Die foto van Grijpink, een enorme charlatan overigens (maar dit terzijde), is genomen op de afwerkplek aan de Geukerdijk (verander de G in 'n N zegn we altiet) en u weet wat die huisarts in z'n vrije tijd doet. Natuurlijk heeft hij dat geleerd van die exwethouder/hoerenloper uit Amsterdam. Ik dwaal helemaal af...ik bedoel te zeggen dat er helemaal geen sneeuw meer is in ons mooie Haaksbergen. Ik zou zeggen: komt u zelf maar eens een kijkje nemen. Dat kan ik ook zeggen namens de vele en ,'echte Veldmoaters'.

woensdag, 30 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Geachte heer Loohuis,
Ik zal u uw onwelvoegelijke taal niet kwalijk nemen. Ik weet dat u onder geweldige druk staat. Dat komt uiteraard door de vele steken ndie u hebt laten vallen. Heeft u soms iets bekokstoofd met energiebedrijf waar u toezichthouder van bent? Hoe kan het anders dat er in uw huis nog wel licht brandde? Dat willen alle inwoners van Haaksbergen graag weten. En geen sneeuw meer? Er is zeker bij u grondverwarming aangelegd. We staan hier tot ons nek in de derrie. Tja, wie het dichtst bij het vuur zit...U moet eens naar een goede opticien als u denkt dat ik hier op de Geukerdijk zat. Ik ben hier al sedert 4o jaar een vertrouwensarts voor vele families en heb mijn werk altijd nauwgezet gedaan. Iets wat van u niet gezegd kan worden.

donderdag, 01 december, 2005  

Een reactie posten

<< Home