dinsdag 24 januari 2006

Hulde aan mijn junge vrind! (deur LJ Brinkhurst)


Up de feuteu beuven: Alex-Jan, kuffiejuffrouw, Beuris Jan en ikzelf.

"Alex-Jan, braveu kerel, je teunt je een veurtreffelijk en dapper demeucraat!"

Zeu heb ik mijn junge cullega Alex-Jan Pechtuld vandaag euver de telefeun toegespreuken naar aanleiding van zijn pittige uitspraken in het damesblaadje Upzij. Het werd de heugste tijd dat het zaakje hier in Den Haag weer een beetje upgeschud werd. Maar zeuals altijd is Leiden nu weer in last en valt half peulitiek Nederland euver de arme Pechtuld heen.

Ik zou willen zeggen, Alex-Jan: "Trek het je niet aan, kerel, in de leup van 2007 ben jij unze nieuwe Premier. En dan zal men nug wat gaan beleven!

Stelletje
sufkleuten!!!


 

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Die koffiejuffrouw ken ik nog heel goed. Ze werkte destijds bij de omroep in de kantine (ik heb haar nog eens in de bezemkast een grote beurt gegeven) en wist toen al dat ze dat hele arrogante stelletje omroepmedewerkers later eens flink de les zou lezen. Na jarenlange avondstudie is dat haar toch aardig gelukt.

woensdag, 25 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home