zondag 13 november 2005

Onbeperk kip eten in Eemnes (vervolg)


Na een voorspoedige fietstocht door het landelijke Eemnes besloten we aan te leggen bij de bekende gastronomische gelegenheid met de grote M. De uiterst vriendelijk bediening trof ons meteen. Na een hartelijk "dag meneer, dag meneer" en een waarlijk prachtige amuse van het huis kregen we inzage in de voortreffelijke wijnkaart. Al snel echter werd ons plezier vergald door het gebral van een landelijk politicus. Het bleek om Hilbrand Nawijn van de Groep Nawijn te gaan. Onbeperkt kip eten was volgens de politicus gratis en zonder BTW. Na enig heen en weer gepraat, waarbij de ijlings toegesnelde Sinterklaas een bemiddelende rol speelde, bleek de heer Nawijn (van de Groep Nawijn) geen geld bij zich te hebben. Onder druk van de Goed Heilig Man (incl BTW) bood hij tenslotte aan om de afwas te gaan doen. De bedrijfsleiding van het 3 sterren etablisement ging hiermee accoord. Wij echter niet en maakten ons meteen uit de voeten. Hier komen wij dus nooit meer ! Van schrik hebben we de fles Mouton Rotschild laten staan. De Sint zal zich hiermee wel hebben vermaakt. Wat een avontuur was dit ! Zoals op de foto te zien was Rene net iets eerder thuis dan ik. We hebben toen maar lekker een etentje opgehaald bij de snackbar. Heerlijk ! P.s: Zojuist vernemen wij dat de onbaatzuchtige Hilbrand Nawijn (van de groep Nawijn) kamervragen heeft gesteld over de BTW kwestie met betrekking tot Sinterklaas aan staatssecretaris Wijn (niet van huize Rotschild). Volgens de de heer Wijn (niet van huize Rotschild) is alleen de echte Sint "tax free". De charlatan op de bovenste foto naast Nawijn (van de groep Nawijn) zal dus nog wel een appeltje willen schillen met onze onverschrokken volksvertegenwoordiger !

7 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Het geeft toch geen pas om helemaal vanuit Spanje komend om, hier in het kille, geld beluste kikkerlandje goed te komen doen, ook nog BTW te moeten afdragen. Ik rij me het schompes over al die kutdakies en heb inmddels al 17 pieten verloren. Maar daar is wel overheen te komen. Zwarte Pieten genoeg. Maar dat er in zo'n Tweede Kamer gezeikt wordt over BTW op Sinterklaassen is toch wel eindeloos triest. Zit er daar zo'n stelletje dure 'volksvertegenwoordigers' over zoiets onbenulligs te zwetsen. Maar het volk krijgt de regering die het verdient. Ik denk dat ik m'n laatste Zwarte Piet maar aan die lapzwansen geef.

maandag, 14 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Mijne heren,
Ik heb u een hele tijd uit het oog bverloren. Drukke besognes vereisten mijn aanwezigheid elders waardoor ik derhalve uw boeiende tocht niet meer op de voet kon volgen. Maar zoals bekend: in de geest ben ik bij u, om maar niet te spreken over de Heilige Geest die mij eergisternacht in mijn dromen heeft bezocht. Ik kreeg visioenen van het grootse werk dat mij nog te wachten staat. Ik zag mijzelf met een vlammend zwaard in de hand alle gristelijke waarden verdedigen tegen de ongelovigen. En zoals u weet beschouwen wij slechts het gristelijk geloof als het enige zaligmakende GELOOF. De Here Here staat aan onze zijde en heeft mij in mijn dromen vele tekenen gestuurd. Wij bidden veel en ik hoop dat u dat ook doet want alleen dan kan de Here Here u bijstaan. Nederigheid en dienstbaarheid zijn de kenmerken van ons gristelijk geloof. Dat van die BTW had ik Nawijn ingefluisterd omdat wij, streng gereformeerden, alle beelden en nabootsingen van Heiligen verfoeien. Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzin, als de mensen willen geloven dan moeten ze maar naar de kerk gaan. Dat is de enige juiste plek waar goed gedaan kan worden. De geschiedenis heeft dat bewezen. Heren, versaagt niet en zet uw kruistocht verder voort.

dinsdag, 15 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Heren webloggers, als ik dit dus lees van die Jan-Peter dan heb ik zo'n verschrikkelijke zin om te vloeken en alle krachttermen te gebruiken die er maar te vinden zin. Wilt u mij aub toestemming geven om die gristelijke gluiperds met een aantal vloeken op hun ziel te geven? ALSTUBLIEFT. Uw antwoord gaarne zo spoedig mogelijk.

dinsdag, 15 november, 2005  
Blogger tourguys schreef...

Aan die Nederlandse onderdaan. U dient zich er bewust van te zijn dat dit een weblog is waar commentaar op gegeven kan worden. Freedom of Speech staat hoog in ons vaandel natuurlijk. Maar om eens lekker geestelijk uit te waaien en uw psychische was hier op te hangen ? Liever ergens anders, schrijf een brief aan de MP, mail de man desnoods. Maar wat u niet laten kunt...ga desnoods hier uw gang ! Succes

dinsdag, 15 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Heren,
U zou toch ook eens een wat ingrijpender item moeten maken over 'onbeperkt sjoemelen' 'onbeperkt de belasting tillen enz. Dan kom je terecht bij de jongens die altijd al met hun kop op de voorpagina of de TV staan. Die lullige mensies die 'onbeperkt'kip eten weten niet beter, zijn te stom om voor de duvel te dansen. Nee, die grote jongens die 'onbeperkt'hun gang kunnen gaan. Zo'n trainer bijv. (veelvoudig miljonair) van een voetbalclub in het zuiden des lands en zogenaamd woonachtig in Belgie tilt de belasting voor tonnen. Maar daar wordt niet moeilijk over gedaan, gewoon een misverstandje. Zijn kop kan bijna niet vetter worden en toch nog maar binnenhalen! Of de ex-directeur van een fabriek in het zuiden des lands (veelvoudig miljonair) met voorkennis handelen en daarmee ook nog wegkomen! Het wordt hoog tijd dat er eens goed de bezem door deze zwijnenstal wordt gehaald.

woensdag, 16 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoewel dit gaat over 'onbeperkt' (bah) kip eten, wil ik het nu even hebben over onbeperkt sjoemelen en de kluit belazeren. Al eerder had een katholiek in Urk geschreven over de burgemeester die geheime informatie had doorgegeven aan de visafslag in Urk waar hij nota bene zelf voorzitter van was. Het kwam uit, er wordt procesverbaal opgemaakt en wat is het vonnis? 500 euro!!! Die had ie verdomme nog wel los in zijn zak zitten. Wat een klassejustitie!! burgemeester, benoemd door de Kroon, dus door De 'Majesteit'. Die laat ie dus wel even in Haar dure ondergoed staan. Die Urker vissers zijn toch al giga sjoemelaars die overal vrijhavens hebben en daar hun quota onderbrengen. Jongens, in wat voor klere-land leven we tegenwoordig? Niemand is meer te vertrouwen. Maar ook hier is het geloof weer de hoofdoorzaak, je kunt sjoemelen wat je wilt, je bent altijd gedekt door je Opperbaas die Boven wel een oogje dichtknijpt voor zijn schaapjes. Urk, streng gereformeerd en ook een stevige drugsbasis aan het worden. Nu Staphorst nog.

dinsdag, 22 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

En nog zo'n oplichter, de ex-directeur van een voetbalclub. Liet een dure speler voor een matig salaris in de boeken opnemen waardoor ONZE belastingdienst voor tonnen werd getild, maar komt er vanaf met een licht strafje. Juristen, rechters!!! Zijn jullie te bang om voor deze plebejers een rechtvaardige straf te eisen? Schijtebroeken! Laat toch eens een keer zien dat dit gedrag niet meer kan in Nederland. Stel eens een voorbeeld, angsthazen!

donderdag, 24 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home