donderdag 19 januari 2006

Brinkhurst is er klaar veur


Undanks het koude weertje ben ik vandaag fietsend naar het Ministerie gegaan. Het was verduveld lastig um me deur het drukke verkeer veurt te bewegen. Maar het is me gelukt. Helaas heb ik geen feuteu beschikbaar van deze riskante underneming. De digitale camera was weer eens zoekgemaakt deur het vrouwtje.

Daarum hierbij een wat oudere feuteu, uit de tijd dat ik wel vaker rare geintjes uithaalde. Murgen zal ik up de meuderne ligfiets (zie veurig bericht) stappen um de spurtieve start van unze campagne veur de gemeenteraadsverkiezingen heugstperseunlijk gestalte te geven, samen met D'66-partijgeneuten Beuris, Bert, Loezewies en al die andere KANJERS van wie ik de namen nu ff niet veur de geest kan halen. Wie weet, lieve mensen, zien wij elkander murgen ergens in het land,

wees gegroet, Laurens Jan (en euk "doei" namens het vrouwtje, Jantien, die nu bezig is een beuterhammentrummel veur mij veur te bereiden, dus met vier sneetjes breud met beuterhamwurst en cheuceuladepasta, plus een gezunde purtie fruit).

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Beste Brilly the Kid oftewel Laurens Jan, zou je zo vriendelijk willen zijn die vervloekte aardappel uit je keel te halen? Het is bijna net zo erg als een Brabander of een Limburcher die staat te koeterwalen. En als je nog tijd hebt wil je dan misschien Jantien Heringa een flinke beurt geven? Wat kijkt dat mens chagrijnig!

donderdag, 19 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home