dinsdag 17 januari 2006

Ik was gister in Algiers ,,,,


Potjandeusie: sla ik vanmurgen de krant eupen, lees ik tut mijn stumme verbazing dat ik gister in Algiers ben geweest. Kan me er echt niets meer van veur de geest halen. Maar kranten liegen meestal niet, dus het zal wel.
Vanmurgen stund Petra (die zich tegenweurdig Laurentien noemt) veur de door met heur man en de beide kleinkeuters (zie feuteu). Of eupa ff wilde uppassen ...
Gudzijdank was euma Jantien euk thuis, zeudat ik geweun naar het Ministerie ben gegaan. Ik schijn daar een heuge functie te hebben, dat zei tenminste de cheuffeur die me kwam uphalen. Ik vund het wel een beetje een zeutje daar op het Ministerie. Heel veel papieren en euk erg veel jungelui die allemaal "Excellentie" tegen me zeiden. Gelukkig mucht ik um klukslag 15 uur al weer naar huis, waar Jantien me al stund up te wachten met een heerlijke put thee. En die schreeuwerige keuters bleken euk al weer weg te zijn. Gelukkig maar. Nu ff rusten.

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

LOOOOOOL
vet droog:P
mooi net nederlands;):D

zondag, 29 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home