dinsdag 17 januari 2006

Veurbereiding verkiezingscampagne


Zeujuist ben ik, Laurens Jan Brinkhurst (zie feuteu), telefeunisch benaderd deur het campagneteam van unze links-liberale partij.

Zoals het er nu veurstaat, gaat de campagne nug deze week van start. Alle bewindslieden en kamerleden zullen gezeten up een rijwiel deur het land trekken um de kiezers PERSEUNLIJK up te roepen up D'66 te stemmen. Tut mijn greute verbazing zal ik bij deze gelegenheid NIET wurden gereden (up een tandem) deur mijn privé-cheuffeur, maar zal ik mij up een geweune herenfiets moeten veurtbewegen.

Euk mijn lieve vrouw Jantien vindt dit buitengeweun unpassend veur iemand met mijn staat van dienst. Zij acht dit zelfs in strijd met het landsbelang en zij zal de partijveurzitter heugstperseunlijk heur greute bezurgdheid euverbrengen. Het is putjandeusie al meer dan 30 jaren geleden dat ik up een fiets heb gezeten en ik kan mij daar helemaal niets meer van herinneren. Dit muisje gaat nog een beheurlijk lange staart krijgen.

Wees gegroet, L.J. Brinkhurst, lijstduwer D'66.

0 keer commentaar:

Een reactie posten

<< Home