woensdag 14 maart 2007

STOP DE DIEF !

Een ernstig verlies heeft de Tourguys getroffen. Terwijl de meest productieve van het stel wat biologisch verantwoordde boodschapjes deed bij AH werd ondertussen zijn prachtige Koga gestolen. Aangifte werd gedaan bij de Gooische Hermandad maar de desinteresse van de dames en heren was groot ! Met grote verwilderde ogen werd de benadeelde aangekeken !



Snel maar met de lege boodschappentas naar huis dan, parmantig stappend, om eveneens via internet kond te gaan doen van deze misselijke daad.



Zelfs diverse ABRI's werden met grote snelheid genomen !



Eenmaal thuis aangekomen werd zoals gezegd met gezwinde spoed, en wellicht ten overvloede, via Internet een aangifte de deur uit gedaan.



Er werd een kleine demonstratie op touw gezet om ook de aandacht van de buurtbewoners te trekken. Al snel werd het de Tourguy duidelijk dat men niet helemaal begreep hoe ernstig de situatie was. Wellicht was de keuze van het vrije woord niet helemaal goed ?



Ja mensen, je denkt dan wel dat je alles hebt gedaan om deze schandvlek uit te poetsen, maar je voelt je toch verdomd alleen !



Nou ja, dan maar volgende week de beurs trekken en een nieuw karretje aanschaffen ! Het is niet anders, blijven jammeren heeft geen zin en bovendien is het toeleven naar een nieuwe fiets ook iets wat niet elke dag voorkomt. Het laten jatten ook overigens niet, GODVERDOMME !

1 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Jongens, da's nou ook verrekte toevallig. Loop ik gistermiddag gesellig over de Groest in ons mooje Hilversum, komp er een gosertje naar me toe, beetje gekleurd, die vraagt of ik een mooi fietsie wil kopen. Ik vroeg hoe hij er aan kwam en hij zei dat sun moeder was overleden en dat hij van sun vader geld bij elkaar moest sien te krijgen. Hij kostte 150 eurootjes, maar ik wist dat die fietsies veel meer waard waren dus ik hep het gedaan. Pracht fietsie. Die Tourguy kan um van me overnemen voor 650 eurootjes. Ja, ook hier moet er broot op de plank komen.

donderdag, 15 maart, 2007  

Een reactie posten

<< Home