dinsdag 25 oktober 2005

Kijkje in de keuken


Thuis bij de familie Nawijn weet men het nuttige goed met het aangename te verenigen. Sinds de hobbykippen van het kamerlid Hilbrand Nawijn van de Groep Nawijn door de overheid besmet zijn verklaard, staat er bij de Nawijntjes elke dag KIP op het menu.

Voordat de diertjes in de pan verdwijnen, worden ze door Hilbrand Nawijn zelf (zie foto) vakkundig een kopje kleiner gemaakt. Ook het verwijderen van de ingewanden is voor de politieke voorman van de Groep Nawijn een koud kunstje aan het worden.

12 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Uilskuikens!
Deze kippen zijn eenden en de foto is uit de verzameling van Jan Knipgraag. Hij vereeuwigde het moment waarop, op verzoek van Yomanda, de beesten geopend moesten worden, zodat naar oud-Grieks gebruik de ingewanden bekeken konden worden. Op die manier kon Yomanda de toekomst voorspellen. Het was een indrukwekkend moment toen een lijkbleke Yomanda ons meedeelde dat er voor de wereld in feite geen toekomst meer was. Alleen door storting van 100 euro, er waren 400 aanwezigen, zou ze een nieuw onderzoek kunnen starten om nieuwe bewijzen boven tafel te brengen. De angstige aanwezigen gaven natuurlijk grif. Het is alleen al een tijd geleden en we hebben nog steeds niets van haar gehoord. Het zullen wel geen positieve berichten zijn die ze ons heeft mee te delen.
Ik raad u aan in het vervolg wat nauwkeuriger te zijn in uw berichtgeving.
Een fervent aanhanger van het astrale lichaam van Yomanda

donderdag, 27 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Mijn aanhangers hoeven niet ongerust te zijn, ik zal binnenkort mijn nieuwste onderzoek publiceren, een onderzoek dat heel veel geld heeft gekost en waarvoor ik heel veel heb moeten reizen. Misschien zal ik nog een beroep moeten doen op uw vrijgevigheid want alles is tegenwoordig zo duur. Maar dat zult u zeker doen voor deze goede zaak. Ik zal wat extra ingestraald water klaarmaken zodat ook daarmee de kosten gedekt kunnen worden. Nog even geduld, trouwe aanhangers.

dinsdag, 15 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Ja, stort u vooral uw geld voor de 'goede doelen'. Slechts een paar procent van het opgehaalde geld voor Kosovo is op de plaats van bestemming aangekomen de rest verdween waarschijnlijk in de zakken van oplichters, directeuren en andere 'medewerkers'. De mensen waar het voor bestemd was nop komma nul. Er was ook zo'n mannetje dat 15.000 euri per maand ving voor een paar uurtjes 'werken'. Hij werd nog boos ook toen dat aan de kaak werd gesteld want deze publiciteit was niet goed voor de arme kindertjes. OPLICHTER!!! ZAKKENVULLER!!!! Woont in een kapitaal pand, heeft een ASO-bak en zijn vrouw verdient ook nog een schep geld. Geeft dus weer met gulle hand aan Yomanda!! Ik kan zo'n beetje zien waar al dat geld naar toe gaat.E

dinsdag, 15 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Lieve aanhangers,
Laat jullie niet bedotten door zo'n zogenaamde bankmedewerker. Ik heb meer met dit bijltje gehakt en weet dus dat er allerlei figuren zijn die jaloers zijn op mijn succes. Met mijn succes bedoel ik natuurlijk de prachtige resultaten die ik bereik om jullie van allerlei kwalen te verlossen. Ik was in Zwitserland om geld los te krijgen om jullie verder te helpen. Ik zelf geef niets om geld. Mijn heilige streven is jullie welzijn. Maar voor niets gaat de zon op ik kan ook niet zelf geld gaan drukken en mijn kosten zijn hoog. Als jullie eens wisten wat het instralen van het water kost. Ik wil nog maals een beroep op jullie doen voor jullie welzijn, stort met gulle hand want onze kas is bijna leeg.

dinsdag, 22 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Aanhangers,
Mijn astrale lichaam heeft ernstige schade opgelopen toen ik door zo'n detectiepoortje op het vliegveld moest. Het ding begon te rinkelen en te loeien. Ik voelde meteen dat er iets mis was. Bovendien was ik vergeten het geld dat ik bij me had bij de douane aan te geven. Ik had het voor de veiligheid in een riem om mijn lichaam gebonden. Ik wilde het op een bank storten in Liechtenstein om de proef die ik jullie beloofd had te financieren. Ik moest een flinke boete betalen hoewel ik zei dat het geld voor een goed doel was. Ze geloofden me niet en sloten me zelfs een paar uur in een cel op. De schade die mijn begaafdheid heeft geleden is niet te beschrijven. Ik moet allerlei dure spullen slikken om er weer bovenop te komen en ook moet ik jullie proef nog doen voor het te laat is met deze wereld. Stort alstublieft zoveel als jullie kunnen anders kan ik me niet aan mijn belofte houden. Ik hoop spoedig weer bij jullie te zijn.

zondag, 27 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Er gaan wat geruchten dat er bij ons, het Roode Kruis, een paar miljoen niet op de plek zijn gekomen waarvoor ze bestemd waren. We hebben ermeteen de boeken op nageslagen en gezien dat er bij ons wat onvoorziene uitgaven waren. Onze directeur had met spoed een chalet nodig in de Zwitserse Alpen omdat zijn dochtertje licht asmatisch is. Dat is natuurlijk een goede zaak. Verder moest het hoofd van de afdeling "Binnenkomende giften"net spoed enige weken naar de Seychellen waar zijn vrouw in een luxe kuuroord onwel was geworden. Dat kun je zo'n man uiteraard niet weigeren. En het hoofd van de boekhouding, die voor ons alles zo keurig netjes bijhoudt, was dringend toe aan een nieuwe, compleet ingericht wijnkelder. En ook wat andere functionarissen hadden behoefte aan het een en ander. Je moet deze mensen te vriend houden want zij zorgen toch voor onze inkomsten. Maakt u zich dus geen zorgen: U geeft opdat wij geven.

maandag, 28 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

De meeste 'Goede Doelen' deugen niet. Het grootste deel blijft aan de strijkstok hangen. Nu weer met die polsbandjes. Er is veel geld binnengekomen, iedereen zag je er mee lopen, voetballers, zogenaamde bekende figuren enz. Maar een onderzoek wees uit dat ze de administratie niet kunnen overleggen en waar het geld precies is gebleven weten ze ook niet! Mensen, hou je centen in je zak of zorg dat de ouden van dagen in ons land niet kreperen.

maandag, 05 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

De meeste 'Goede Doelen' deugen niet. Het grootste deel blijft aan de strijkstok hangen. Nu weer met die polsbandjes. Er is veel geld binnengekomen, iedereen zag je er mee lopen, voetballers, zogenaamde bekende figuren enz. Maar een onderzoek wees uit dat ze de administratie niet kunnen overleggen en waar het geld precies is gebleven weten ze ook niet! Mensen, hou je centen in je zak of zorg dat de ouden van dagen in ons land niet kreperen.

maandag, 05 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

De meeste 'Goede Doelen' deugen niet. Het grootste deel blijft aan de strijkstok hangen. Nu weer met die polsbandjes. Er is veel geld binnengekomen, iedereen zag je er mee lopen, voetballers, zogenaamde bekende figuren enz. Maar een onderzoek wees uit dat ze de administratie niet kunnen overleggen en waar het geld precies is gebleven weten ze ook niet! Mensen, hou je centen in je zak of zorg dat de ouden van dagen in ons land niet kreperen.

maandag, 05 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Lieve volgelingen.
Ik bevind me nu in Hawaii. Ik moet de hele wereld rondreizen om aan jullie verwachtingen te voldoen. Ook ik was liever thuis gebleven om bij de snorrende haard een kopje chocolademelk te drinken. Maar ik word voortgedreven door de drang het goede voor jullie te doen. Mijn bank hier op Hawaii had niet voldoende cash meer zodat ik jullie nogmaals DRINGEND moet verzoeken met spoed geld te storten, aangezien mijn onderzoek anders niet gaat lukken en het voortbestaan van deze wereld aan een zijden draadje komt te hangen. Ik reken op jullie goedgeefsheid.

dinsdag, 13 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Beste lezers van dit blog.
Als het zwart op wit staat denken de meeste goedgelovige, naieve mensen dat het wel zal kloppen. Doe die oogkleppen af, mensen! U ziet waar Yomanda allemaal geweest is. Kunt u dat betalen? Heeft u daar geld voor? Yomanda is een volgelinge van Jozef Rulof, alias Meester Zelanus. Deze Rulof was een rasachte fascist en anti-semiet. Hij vond dat Hitler gelijk had om de Joden te vergassen. Dan hadden ze Jezus maar niet moeten kruisigen. Ook de Rooms-Katholieke kerk is deze mening toegedaan. Yomanda vertoeft meestal in het katholieke Brabant, dat klopt dus mooi. Ga NOOIT meer als stompzinnige schapen naar zo'n bijeenkomst. Gebruik uw verstand. Het is allemaal oplichterij!!!

dinsdag, 13 december, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Dierbare volgelingen! Ik ben bijna aan het einde van mijn Latijn, bijkans de hele wereld heb ik voor jullie afgereisd om te zien wat ik nog kan redden. Het ziet er droevig uit. Mijn bankrekeningen staan bijn allemaal rood. Het wordt dus hoog tijd dat jullie weer een fikse bijdrage storten. Ik ga nu weer naar huis, naar mijn geliefde Brabant om daar op mijn verhaal te komen. Ik hoop dat jullie met gulle hand storten want anders ziet het er somber uit voor de wereld.

dinsdag, 27 december, 2005  

Een reactie posten

<< Home