dinsdag 25 oktober 2005

Eten van Kipnuggets streng verboden



In verband met de vanuit Oost Europa oprukkende Vogelgriep Epidemie heeft het Ministerie van Volksgezondheid nu ook een verbod afgekondigd op het zonder condoom nuttigen van zogeheten "kipnuggets" (zie afbeelding hiernaast), aldus Minister Hans Hoogervorst in het Late Nieuws van RTL 4 morgenavond (klik hier om het bericht nu al via Uw mediarealplayer te kunnen bekijken).

3 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Jongens, wat maken jullie me nou! Ik ben verslaafd aan die dingen! Ik eet ze minstens 6x per week bij MacDuck en dan altijd dubbele porties. Paar porties friet erbij en een grote beker cola nou dan kan ie wel weer. Mijn moeder zei altijd:Jongen, goed vet en suiker eten, dat is goed voor je spieren. Nou die kon 't weten. Het nadeel is dat ik wel een beetje zwaar ben geworden, 215 kg. Het lopen gaat wat moeilijk maar ik heb zo'n ouwelullenwagentje met een electromotor, nou vol gas naar MacDuck. Mijn vriendin vond me te zwaar en is van me weg gegaan. Ze zei: Ik doe 't liever met een betonmolen dan met jou. Het zal je maar gezegd worden. Als troost heb ik me nog maar eens getracteerd bij MacDuck. Jongens, laat die ongein want een arm mens heb ook z'n pleziertjes nodig.

woensdag, 26 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik ben bij Jochem weggegaan omdat hij, zoals hij zelf schrijft, verslaafd is aan dat junkfood bij MacDuck. In het begin ging ik nog wel eens met hem mee maar als ik dan een hap nam in zo'n 'burger' en het vet kolkend door mijn keel liep dan werd ik kotsmisselijk. Daarom ben ik er mee gestopt. Hij ging naar MacDuck en ik kookte een gezonde hap. Als ie thuis kwam was ie helemaal opgewonden, waarschijnlijk door al dat vet en suiker en dan wilde hij zo graag de 'liefde' bedrijven. Ik had 't gevoel alsof ik onder een 10-tonner lag en m'n longen uit m'n lijf werden geperst. En als-ie een bepaald standje wou dan lagen de pannen op het dak te dansen. Bovendien had-ie een erg klein piepelemoosie (zoals ie hem zelf noemde) dus het was de moeite niet waard. Daarom ben ik 'm maar gepeerd.

vrijdag, 25 november, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Heb je lief en leed gedeeld met iemand waarvan je dacht dat ze de ware was en dan krijg je dit te lezen. Hoe heb ik me zo kunnen vergissen? Ja, ik noem 'm piepelemoosie omdat mijn moeder 'm ook zo noemde als ik vroeger in de tobbe zat en zijn mijn piepelemoosie extra lang waste. Ja, ze had veel tijd want mijn vader was nooit thuis, hij was stoker op de wilde vaart. Nou, ik hield veel van mijn moeder, dat was niet zo'n kreng als mijn ex-vriendin. Maar ik zal het haar nog wel betaald zetten.

zondag, 27 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home