zondag 23 oktober 2005

Pas getrouwd stel op vlucht na bedreiging

Zaterdagmiddag leek er nog geen wolkje aan de lucht voor het kersverse echtpaar Floris en Aimée van Vollenhoven. Na een indrukwekkende huwelijksplechtigheid in de Kerk van Naarden stapten de pasgehuwden monter in één van de gereedstaande koetsen (zie foto).
Later op de dag, na afloop van een druk bezochte receptie in Café Restaurant De Happerij bij Loenen aan de Vecht, ging het per trekschuit naar Paleis Het Loo bij Apeldoorn, waar het bruiloftsfeest in meer intieme vriendenkring op het programma stond. Daar is het jonge paar evenwel nooit aangekomen, meldt een geschrokken vader van de bruidegom ons hedenochtend over de telefoon.
Volgens bronnen uit de directe omgeving van het koningshuis zou het bruidspaar op advies van de AIVD zijn ondergedoken in een vakantiehuisje ergens in het zuiden des lands. Over de aard van de bedreigingen jegens Prins Floris en zijn Aimée hullen alle betrokkenen zich vooralsnog in een diep stilzwijgen.

9 keer commentaar:

Anonymous Anoniem schreef...

Namens Jibbe (zie eerder commentaar) kan ik melden dat het allemaal goed gaat met de onverschrokken newlyweds ! Ze waren wel geschrokken bedoel ik natuurlijk. Fouten weorden er overal gemaakt bedoel ik maar ! Na de huwelijksreis trekt het paar waarschijnlijk bij paps en mams in. Citeer dit maar niet...namens (T)Jibbe.

zondag, 23 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Godgloeiende godverdomme, kunnen die kaffers nou niks zonder mij ? Dat vorige bericht van de AIVD moet onmiddellijk van deze site worden gehaald !

zondag, 23 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

De Here Here zij geloofd en geprezen dat gij u weer onder het volk hebt begeven. Ik heb daarvoor tijdens het gebed de Here Here om gesmeekt en ziedaar: mijn gebed is verhoord. Wie durft er nog twijfelen aan de kracht van het gebed, de goedheid van de Here Here? Mijn vrouw, de Premiere zoals ik, olijkerd die ik ben, haar noem, heeft mij hierin ook krachtdadig gesteund. De regeringsbesognes moesten hiervoor een wijle wijken. Maar dat kon wel omdat wij, deze voortreffelijke regeringsploeg, onder mijn bezielende leiding, op de goede weg zijn. De vele rampen op deze wereld zijn natuurlijk gelegen in het feit dat men geen affiniteit meer heeft met het gristelijk geloof, zich niet kan of wil overgeven aan de goede zorgen van de Here Here. Ook het geduld van de Here Here raakt wel eens uitgeput. Wie niet wil luisteren moet maar voelen. Zoals ook die andere Here Here van de moslims de zweep over de ongelovigen legt. Maar wie zich onder het Kruis schaart, zal niets overkomen. Here, ga voort met uw zegenrijke arbeid.

maandag, 24 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Wat een vreselijke toestand toch weer! Laat die arme jongelieden toch met rust. En wat moet H.M. Prinses Irene hier wel niet van denken, om nog maar niet te spreken over haar inmiddels overleden ouders.
God zij met U, rust zacht,
Fam. Zadelhoff te Eemnes.

dinsdag, 25 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

De HAP (Hollandsche Atheisten Partij) is het gekwezel en gezever van Jan-Peter meer dan zat. Man, recht je rug, word zelfstandig, hou je eigen broek op en zet die beslagen bril van je af. Je kan geen beslissing nemen of de herehere of je vrouw moet erbij komen. Heb je zelf geen ruggegraat? Wij van de HAP doppen onze eigen boontjes, nemen zelf onze beslissingen en voelen ons daar uitermate goed bij. En die man wilde ook nog 'god' op de euro hebben. Het gebrek aan respect voor anderen, die niet in zo'n onzalige dwangbuis zitten, is godgeklaagd (hahaha).

dinsdag, 25 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Sijn se gotgloeiendegotverdommu nou heeltemaal van de pot gepleurt ? Al die zogenaamte gristenhondun, dondert op in je hok ! Dat is namulijk de ophokplicht ! Terug in je luchkasteel…stelletje auwe weiffu ! Valt allemaal hartstikkuh doot met je pleurusgeloof ! Gelooft in je eiguh ! Wei gaan dus binnukogt een ijgu weplog makuh, heeltemaal vanuit Dehaagh, Schildersweik (maar dat hat je al wel door natuurlik). En rekun maar dat we ons NIET gaan houwe aan het Alchemein Beschaaft Nederlans ! Stelltje vuiluh beibelfanatuh ! Namens de veifde secretaris van het FAG. Doeii !

Fijnzinnige Agnosten Groep (het FAG)

dinsdag, 25 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Nou, die schooiers van het FAG kunnen niet eens in het ABN schelden !

dinsdag, 25 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Als historica wil ik me eveneens mengen in deze pro of contra religie-kwestie. Ik zal me niet verlagen tot het taalgebruik van FAG maar zal u een opsomming van feiten geven waardoor u kunt vaststellen hoe het komt dat ook ik (afkomstig uit een oude katholieke familie) van mijn geloof ben gevallen. Als kind slikte ik alle verhaaltjes die je kreeg op school of op de zondagschool.Maar hoe meer ik zelfbewust om me heen keek, mijn eigen verstand gebruikte, des te eerder vielen de schellen van mijn ogen. En toen ik mijn doctoraal geschiedenis had gedaan, was ik voorgoed genezen. De feiten: In de Middeleeuwen werd je geradbraakt of gevierendeeld als je niet geloofde wat ZIJ geloofden. De kruisridders vochten voor het WARE geloof, hun wapenen werden ingezegend (een ritueel dat ook nu nog voorkomt). In dictaturen waar vooral het arme volk de dupe van was, schurkte de kerk altijd tegen de machthebbers aan, vond alles goed, protesten werden niet gehoord. De paus heeft tijdens WO II niets gedaan om de holocaust tegen te gaan. De rk-kerk is tegen het gebruik van condooms in landen waar aids heerst (misdadigers!). Er is ooit een paus om zeep geholpen omdat hij te verlicht was. Maar de archieven blijven gesloten. Het is nog netzo als in de donkere tijden in Limburg waar de pastoor tegen meneer Regout zei: Hou jij ze arm dan hou ik ze dom. Voor dit achterlijke geloof voel ik me te goed en ben dan ook met mijn familie gebrouilleerd.

dinsdag, 25 oktober, 2005  
Anonymous Anoniem schreef...

Als republikein betreur ik het ten zeerste dat jullie een foto van deze melkmuil en z'n tutterige wijffie op jullie weblog hebben geplaatst. Wt hebben die lui nou gepresteerd? Hun bezit en kapitaal is in vroeger tijden door roof en bedrog bij elkaar geharkt.En nu willen ze nog met majesteit en oogheid worden aangesproken en als je helemaal debiel bent maak je ook nog een buiginkje. Deze lui zitten toch ook gewoon met rok of broek op hun knieen op de WC. Gewone mensies zijn het, niks bijzonders. Ja, ze hoefden nooit bij nacht en ontij op, om op hun fietsie naar hun werk te gaan. Het is jammer dat het volk zo ontzettend dom is en altijd een idool wil hebben, is het geen onbenullig tv-sterretje, dan wel een afgodje of een z.g.'adelijk' persoon. Heren, gebruik uw nuchtere verstand (als u dat tenminste bezit) en laat dit soort foto's over aan de rioolpers.

zondag, 06 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home